CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 27. tammikuuta 2009

Lämmin tervehdys Boracaylta!

Ihan pikaiset kuulumiset Filippiineiltä! Lähdimme lauantaina aamulla kahdeksan jälkeen kohti Hangzhoun kenttää, josta lento Hong Kongiin lähti 11 aikoihin. Hong Kongissa oli reilu tunti vaihtoaikaa, joka riitti hyvin, menimme kentällä kulkevalla metrolla yhden pysäkin välin, muuten olisi varmasti kiire tullutkin! Manilassa oli neljän jälkeen ja menimme hotellin autolla Peninsula-hotelliin, jonka palvelu oli ihan mielettömän hyvää!

Kävimme illalla pikaisesti lähistöllä syömässä ja kirjakaupassa ja aikaisin nukkumaan. Sunnuntaina lento lähti onneksi vasta puolilta päivin, joten kukonlaulun aikaan ei tarvinnut herätä. Aamupalalla ehdittiin hyvin käymään ja sitten kentälle, josta vajaan tunnin myöhässä lähti pienehkö koneemme kohti Caticlania.

Lento meni ihan ok ja tuolla minikentällä ei kauan mennyt aikaa, pian oltiin jo hotellin järjestämässä autossa, joka vei meidät jännään pikkuveneeseen, matka Boracayn saarelle ei kauan kestänyt ja taas olimme pienessä autossa. Kolme vuotta sitten meidät kannettiin veneisiin ja veneistä pois, mutta nyt pääsimme ihan maista nousemaan veneisiin pientä ramppia pitkin.

Hotellimme on ihan rannan tuntumassa, pieni kävelytie menee vain välissä. Meillä on kiva huoneisto merinäköalalla ja hieno terassi, jossa emme ole vielä hirmuisesti ehtineet aikaa viettämään.

Lähettäjä Boracay 2009

Makuuhuone on puutarhan puolelle ja oikein mukavasti sisustettu.

Olohuoneessa on telkkari ja näkyy kivasti lastenkanavia ja toki muitakin. Lapset ovatkin nauttineet mm. Mikki Hiiren kerhotalon katsomisesta, kun ovat olleet uimisesta ja ulkoilusta uupuneita.

Olemme uineet, aloitimme suht rauhallisesti auringossa olemisen isoilla suojakertoimilla, kuumimman ajan olemme olleet sisällä. Olemme nauttineet herkullisesta ruoasta, täällä on mielettömästi ravintoloista, mistä valita ja paljon erilaista länkkäriruokaa.

Parvekkeeltamme näkyy kauniisti auringolasku, palmut ovat hieman edessä, mutta kaunis näky silti. Joku päivä pitää mennä kameran kanssa tuonne rantaan kuvaamaan, siellä onkin yleensä paljon porukkaa kameroidan kanssa tuota kaunista näkyä ikuistamassa.

Lähettäjä Boracay 2009

Oikein mukavaa viikkoa kaikille, koitan käydä välillä muutaman kuvan laittamassa!

Anonyymi kirjoitti...

Oooh! Ei voi muuta sanoa! Aivan käsittämättömän upeita kuvia ja maisemia!!!! Mukavaa, rentouttavaa lomaa siellä paratiisissa!

Hannis kirjoitti...

Mä haluan kans tonne! IHANA PAIKKA!!!

Täällä palelen vaan, en tiedä mistä tulee. Oon palellut kyllä nyt tämän vauvajutun alusta asti, poikien kans ei ollut ollenkaan mitään tällaista. Onko sitten syynä että siel on kaks, vai voisko olla tyttöjä :-)

P.S: Huomasitko sen viestin, minkä jätin edelliseen postaukseen? Vastaile kun ehdit!

Jael kirjoitti...

Näyttää ja kuulostaa aivan ihanalta paikalta! Kivoja kuvia!
Oikein ihanaa lomaa sinne Boracayhin!

Jonna kirjoitti...

Hurjan mukavaa lomaa teidän perheelle! Aurinko, hiekka ja meri, täydellinen yhtälö

Anonyymi kirjoitti...

Mikä vastakohta tähän Suomen talveen! Eihän tuonne olisi kuin puolen päivän matka. Suoria lentoja olisi jos vaikka tulisi lähdettyä, kun kuvatkin noin houkuttelevat. Hyvää "kesälomaa".

TerhiK kirjoitti...

Onpa ihanan nakoinen paikka.

Anonyymi kirjoitti...

tahtoo tuonne, upeat on maisemat

Mielettömän upeita kuvia, ihan tulee hinku lähtee jonnekin lämpimään.

Suvi. kirjoitti...

Täällä kateellisena kuvia kattelen! Vettä sataa ja muutenkin masentavan harmaata. Ihanat oltavat teillä, hotelli näyttää aivan mahtavalta! Nautiskelkaahan meinki puolesta!
Ehkä mekin sitten joskus..

-Peppar

Mrsme kirjoitti...

minna, tää on ihana! Oikea paratiisi, ainakin meille!

Hannis, laitoin sulle meilliä ja lisää sitten kotona! Pari tyttöä teille voisi olla kiva :-)

Yaelian, kiitos!

Jonna, kiitos, me ei paljon muuta kaivatakaan, ollaan rannalla, levätään, syödään, nukutaan :-)

Sananjalka, kiitos :-)

TerhiK, eikä vain näköinen, tää on ihana!

maritz, mäkin taidan tahdota, uudestaan ja uudestaan!

suppana, täällä on vähän joka suunnassa semmosia unelmalomamaisemia, tosin ei olla paljon tästä hotellin kulmilta minnekään lähdetty tällä lomalla, vielä ainakaan. Vielä on riittänyt ranta ja aurinko kaikille.

Suvi, me nautiskellaan, ihan varmasti!

Anonyymi kirjoitti...

Hienolta näyttää! Nauttikaahan, niin mekin. Muut lähti just altaalle, ja minä hieman lepäilen ystäväni Osmosalin kanssa hotskuhuoneessa. Tulihan siellä rannalla oltuakin jo kolme tuntia aamulla...;)
Hyvää lomanjatkoa!

Heli kirjoitti...

Pistäkäähän meille sähköpostiin loman jälkeen vinkiksi tuon hotellin yhteystiedot. Vaikuttaisi meillekin sopivalta paikalta :-)

Mrsme kirjoitti...

Heli, joo, mä laitan kotosalla yhteystiedot. Uima-allasta tässä hotellissa ei ole, niin kuin ei ole monessakaan täällä Boracaylla, mutta ranta on niin upea ettei olla sitä tällä kertaa edes kaivattu.

Anonyymi kirjoitti...

Onpa kauniita kuvia.Ja hotellikin näyttää oikeen viihtysältä.Hyvää lomaa teille.

Misa kirjoitti...

jänskää, että boracaylla on tuommosia moderneja hotelleja nykyään. 10 vuotta sitten itse kävin siellä ja bambumökkimajoituskohteita oli yksi toisensa jälkeen, vaikka paikka oli silloin jo aikamoinen turistikohde. :) näkyikö suomalaisia? ;)