CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 7. lokakuuta 2008

Kuvia Tokion Disneylandistä

Vietimme viime viikon tiistain Disneylandissä. Koska pääsimme unille edellisenä iltana vasta lähempänä puolta yötä, päätimme nukkua aamulla niin pitkään, kun nukuttaa. Kymmenen aikoihin taidettiin herätä, mietittiin hotellin aamupalalle menoa, mutta päädyimme menemään suoraan lounaalle Disneylandiin. Hotellimme oli puiston ulkopuolella oleva Sheraton Grand Bay, josta ei ollut kyllä mitään huonoa sanottavaa! Varasin meille perhehuoneen, mainistin lasten lukumäärän ja itse asiassa meillä oli nyt yksi sänky liikaa, kaksi parivuodetta ja kaksi normaalilevyistä. Lapsille oli omat toilettilaukut hammasharjoineen ja kylpyleluineen, respan alueella oli telkkari ja pelejä.

Kuvat ovat ikävä kyllä enemmän perhealbumi-tasoa, kuten koko reissulta. Jotenkin oli suurin osa ajasta kiire ja väsy, eikä ehditty oikein pysähtymään kuvaamaan ihmisiä, siis paikallisia, mitä olin lomalta odottanut. Olisi pitänyt olla se toinen viikko ja lapsenvahti, että olisi ehtinyt rauhassa katselemaan paikkoja!

Mutta tässä kuvia, todennäköisesti hieman sekavassa järjestyksessä. Laitan hieman pienempänä tähän, koska niitä on niin monta. Klikatkaa, niin aukeaa isompina!

Puistoja kiersi juna, jolla matkasimme hotellista aamulla puistoon ja illalla takaisin.

Ei aavistustakaan, että kuka tämä tyyppi on, mutta otettiin kuva, kun tuolla oli niin vaikea päästä hahmojen kanssa samaan kuvaa. Hong Kongin Disneylandissä oli kivat jonot, tuolla ihmiset vaan kerääntyi hahmojen ympärille ja Säde ei ollut oikein innostunut tunkemaan sekaan.

Pakolliset korvat ostettiin tietenkin.

Puistossa oli jo Halloween-teema päällä, kurpitsoja ja kummituksia oli joka paikassa.

Aku Ankan laivakodissa pääsi laskemaan mäkeä.

Mikki Hiiren kotona järjestyi tapaaminen hiirulaisen kanssa.

Välillä laitettiin lapset hetkeksi vankilaan.

Säde odotti hevoskarusellia melkein eniten ja kävimmekin siinä kaksi eri kertaa.

Samikin pääsi hepan selkään :-)

Tässä yksi ravintoloista, oli hauskan näköistä.

Myös ruoka näytti hauskalta!

Pakolliset pop-cornit ostettiin saavien kera, nyt on koulun Halloween-juhliin karkkikipot.

Tässä erään prinsessan Halloween-asu.

Huoneesta, se oli hauskasti sisustettu.

Ulkona näkyi kappeli, tuolla ilmeisesti on jonkin verran häitä. Näkyi uima-allas, joka oli nyt kiinni ja taustalla meri.

Sää ei meitä oikein suosinut Disneylandin osalta, vettä sateli aina välillä. Ei sää onneksi päivää pilannutkaan, kaikkea päästiin tekemään, mitä haluttiin, eikä kastuttu juuri yhtään. Pienille ostettiin sadeviitat, ne oli ostoslistalla jo täälläkin, nyt saatiin Minnin tyyliset. Takaisin hotellissa oltiin hieman ennen yhdeksää ja nukkumaan meno venyi tuonakin iltana.

Anonyymi kirjoitti...

Vau! Ihanat, touhukkaat kuvat! Kyllä näitä vaan kelpaa katsella. Ja myöhemmin muistella sitten, mitä tulikaan tehdyksi! =oD

Disneylandit taitaa olla toistensa kopioita joka maailman kolkassa :) Joskus tullut käytyä Floridan vastaavassa :D Prinsessa-linna oli just samannäköinen, ukkelit ym myös. Mut niin kait se pitää ollakin...

Mahtavalle näyttää nuo paikat. Ja olen kyllä kade tuosta totoro-hommasta. Meidän satun suosikki on nyt just totoro. Mistäs sitä tietää jos vaikka joskus asutki sielä. muuttomatkakaan ei ois nyt kauhean pitkä. T Marjaana

Mrsme kirjoitti...

minz, juu, kiva näitä on katsella myöhemmin!

anja, me ollaan käyty pari vuotta sitten Hong Kongissa, se oli ihan uusi puisto. Ihan yks yhteen nuo ei ole tai en ainakaan muista, että olisin ihan samoja Honkkarissa nähnyt. Linna on kyllä varmasti kaikissa!

Marjaana, tuo Ghibli-museo oli kyllä kiva, harmi vaan ettei siellä saanut kuvata sisällä ollenkaan. Totta, muutomatka olisi kyllä täältä melko lyhyt :-)

Anonyymi kirjoitti...

Tuo Säteen kanssa poseeraava hahmo on tietenkin Panchito, José Cariocan ystävä. Seikkailevat satunnaisesti ihan Aku Ankka -lehdessäkin.